4/B Sözleşmeli Personel İlanı Sonuç Duyurusu

31 Mart 2023 Cuma

Üniversitemizin 10.03.2023 Tarihli 4/B Sözleşmeli Personel İlanına Başvuran Adayların Değerlendirme Sonucu
 
            Sözleşmeli personel çalıştırılmasına ilişkin 06.06.1978 tarihli ve 7/15754 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar”a göre 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'nun 4. maddesinin (B) fıkrasına uyarınca Üniversitemizde istihdam edilmek üzere alınacak sözleşmeli personel için 10.03.2023 tarihinde Üniversitemiz aracılığıyla Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı üzerinden yapılan ilana başvuran adayların seçiminde esas alınan  “Sözleşmeli Personel Çalıştırılmasına İlişkin Esaslar” dikkate alınarak yapılan değerlendirme sonucunda; başvuru koşullarını taşıyanlardan Önlisans mezunları için 2022 KPSS(B) grubu KPSSP93 puanı ve Ortaöğretim mezunları için 2022 KPSS(B)grubu KPSSP94 puan sıralaması (en yüksekten en düşüğe doğru) esas alınarak, ilan edilen pozisyon sayısı kadar asıl olarak hak kazananların isimleri ile ilan edilen pozisyon sayısının dört katı kadar yedek isim listeleri belirlenmiş ilgili listelere aşağıdaki linklerden ulaşabilirsiniz. Ayrıca başvuru yapan tüm adaylar Cumhurbaşkanlığı Kariyer Kapısı https://isealimkariyerkapisi.cbiko.gov.tr internet adresi üzerinden de sonuçlarını görüntüleyebilmektedir.
 
SIRA NO İLAN NO POZİSYON KADRO SAYISI ÖĞRENİM DURUMU SONUÇ
1 2023KG01 Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Kadın)      2 Ortaöğretim Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
2 2023KG02 Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Erkek)     14 Ortaöğretim Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
3 2023KG03 Koruma ve Güvenlik Görevlisi (Erkek)      4 Önlisans Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
4 2023DP01 Destek Personeli (Temizlik) (Erkek)     11 Ortaöğretim Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
5 2023DP02 Destek Personeli (Temizlik) (Kadın)       2 Ortaöğretim Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
6 2023DP03 Destek Personeli (Şoför) (Erkek)       2 Ortaöğretim Sonuç Listesi İçin Tıklayınız.
                                   
 
Asıl olarak hak kazananların 03.04.2023 tarihinden itibaren 17.04.2023 mesai bitimine kadar aşağıdaki belgeleri hazırlayarak; Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir.
 
Asıl olarak atanmaya hak kazananlardan güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması veya arşiv araştırması sonucu olumlu gelenler göreve başlatılacaktır.  Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması veya arşiv araştırması olumsuz olanlar ile süresi içinde başvurmayan veya göreve başlamayan asıl adayların yerine puan sıralamasına ve güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması  veya arşiv araştırması sonucuna göre yedek adaylardan alınacaktır.
 
Bu ilan tebliğ mahiyetinde olup ayrıca tebligat yapılmayacaktır.
 
Teslim Edilmesi Gereken Belgeler:
  1. Dilekçe (Dilekçe İçin Tıklayınız)
  2. Diploma veya Geçici Mezuniyet Belgesi (Aslı veya noterden onaylı sureti veya Kurumumuzca aslı görülerek onaylanmış sureti.)
  3. Nüfus Cüzdanı Sureti veya Kimlik Kartı Fotokopisi
  4. Yerleşim Yeri ve Diğer Adres Belgesi (e-Devlet üzerinden alınabilir)
  5. Adli Sicil Kaydı (e-Devlet üzerinden alınabilir)
  6. Tam Teşekküllü Devlet Hastaneleri veya Üniversite Hastanelerinden Alınacak Görevine Devamlı Yapmasına Engel Olabilecek Akıl Hastalığı Bulunmadığına Dair Sağlık Kurulu Raporu (Tek hekim Raporu ile özel sağlık kuruluşlarından alınan raporlar kabul edilmeyecektir.)
  7. 1 Adet Fotoğraf
  8. Erkekler için Askerlik Durumunu Gösterir Belge (e-Devlet üzerinden alınabilir)
  9. Sosyal Güvenlik Beyan Formu (Form İçin Tıklayınız)
  10. Mal Bildirim Formu (Form İçin Tıklayınız)
  11. İlanda belirtilen özel nitelik belgeleri ( Koruma ve Güvenlik Görevlileri için Özel Güvenlik Kimlik kartı, Boy/Kilo bilgilerini gösterir Sağlık Kuruluşu raporu,  Şoför adayları için Ehliyet, SRC1 veya SRC2 belgesi ve Psikoteknik belgesi)
  12. Sigortalı Hizmet Dökümü (E-Devlet Üzerinden alınacak karekodlu belge kabul edilecektir.)
 
BİLGİ İÇİN
Tarsus Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
Tel: 0324 600 00 33 (1206)