Akademik Teşvik Ödeneği Takvimi

22 Aralık 2022 Perşembe

TARSUS ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ TAKVİMİ
Akademik Teşvik Başvuru Takvimi Başlangıç Bitiş
Öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu tarihleri 26.12.2022 11.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Başvuruların Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi 12.01.2023 16.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından teşvik almaya hak kazananların Ön listesinin ve evraklarının Dekanlık veya Müdürlüklere gönderilmesi 17.01.2023 18.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Dekanlık/Müdürlük tarafından ilgili evrakların Rektörlüğe (Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu) son gönderilme tarihi 19.01.2023 19.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi 20.01.2023 25.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Öğretim Elemanının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna Mazeretli Akademik Teşvik Başvuru Tarihleri ([1]) 20.01.2023 24.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Sonuç Açıklama Tarihi 26.01.2023 26.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Öğretim Elemanının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna İtiraz için başvuru tarihleri 27.01.2023 31.01.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından değerlendirilmesi ve nihai karara bağlanması ve itiraz sonuçlarının ilanı 01.02.2023 03.02.2023
(Mesai Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Ödeneklerinin Maaşlara Yansıtılması 15.02.2023  
 
1) Başvuruda, akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ten alınan her sayfasının imzalanması ve teşvik başvurusuna dayanak olan akademik faaliyetlere ilişkin belgelerin sunulması zorunludur.
2) Yayın teşvik dosyalarına konulacak belgeler YÖKSİS çıktısındaki sıralamaya göre sistematik biçimde düzenlenmelidir. Aksi takdirde değerlendirmeye alınmayacaktır.
3) Toplam puan, 30 puanın altındaysa müracaat edilmemelidir.
4) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının yükümlülükleri,
     a) Başvuru dosyalarının sağlıklı ve titizlikle değerlendirilmesi,
     b) Değerlendirme listelerinin doldurulması ve imzalanması,
     c) Her bir öğretim elemanının puanının elektronik sisteme girilmesi,
     d) Puan değişikliği durumunda gerekçesinin hem tutanağa hem de elektronik sisteme işlenmesi.
5- Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için tıklayınız
                                                           Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu
 

 
 
[1] Yurtdışı/yurtiçi görevlendirmeler, sağlık veya vefat durumunu belgelendirmek şartıyla.