Akademik Teşvik Ödeneği Takvimi

27 Aralık 2021 Pazartesi

Tarsus Üniversitesi Akademik Teşvik Ödeneği Takvimi
Akademik Teşvik Başvuru Takvimi Başlangıç Bitiş
Öğretim elemanlarının kadrolarının bulunduğu bölüm/anabilim dalı başkanlıklarına başvurusu tarihleri 27.12.2021 07.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Başvuruların Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından değerlendirilmesi 10.01.2022 12.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonu tarafından teşvik almaya hak kazananların Ön listesinin ve evraklarının Dekanlık veya Müdürlüklere gönderilmesi 13.01.2022 13.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Dekanlık/Müdürlük tarafından ilgili evrakların Rektörlüğe (Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu) son gönderilme tarihi 14.01.2022 14.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından teşvik başvurularının değerlendirilmesi 17.01.2022 21.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Sonuç Açıklama Tarihi 24.01.2021 24.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Öğretim Elemanının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna Mazeretli Akademik Teşvik Başvuru Tarihileri [1] 25.01.2022 26.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Öğretim Elemanının Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonuna İtiraz için başvuru tarihleri 26.01.2022 28.01.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından değerlendirilmesi ve nihai karara bağlanması ve itiraz sonuçlarının ilanı 31.01.2022 01.02.2022
(Mesai Saatinin Bitimine Kadar)
Akademik Teşvik Ödeneklerinin Maaşlara Yansıtılması 15.02.2022  
15.02.2022
 
 
1) Başvuruda, akademik faaliyetlere ilişkin YÖKSİS’ten alınan her sayfasının imzalanması ve  ve teşvik başvurusuna dayanak olan akademik faaliyetlere ilişkin belgelerin sunulması zorunludur.
2) Yayın teşvik dosyalarına konulacak belgeler YÖKSİS çıktısındaki sıralamaya göre sistematik biçimde düzenlenmelidir. Aksi takdirde değerlendirmeye alınmayacaktır.
3) Toplam puan, 30 puanın altındaysa müracaat edilmemelidir.
4) Birim Akademik Teşvik Başvuru ve İnceleme Komisyonlarının yükümlülükleri,
     a) Başvuru dosyalarının sağlıklı ve titizlikle değerlendirilmesi,
     b) Değerlendirme listelerinin doldurulması ve imzalanması,
     c) Her bir öğretim elemanının puanının elektronik sisteme girilmesi,
     d) Puan değişikliği durumunda gerekçesinin hem tutanağa hem de elektronik sisteme işlenmesi.
5- Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için tıklayınız
                                                           Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu








































 
[1] Yurtdışı/yurtiçi görevlendirmeler, sağlık veya vefat durumunu belgelendirmek şartıyla.